Boston tea party..

Dagarna närmar sig och vi drar vidare mot NY, jag har ett ben som kan vridas i 90 grader uppåt!

Tog världens snabbaste (NOT) tunnelbana in till Boston idag, treevligt värre, vi hann nog med det mesta och ännu mer shopping, fick helt enkelt sluta att gå in i affärer det sista, måste ju börja spara inför NY nu asså!!
Två Starbucks besök på en dag, pumpabrödet var gott och jag har bara 77 cent kvar på mitt starbucks kort nu!.. fyll på!

imorgon blir det mest chill och ett besök till Target.. har varit runt och jagat tandblekning som små dårar idag, har varit inne i 4 CVS butiker och just där den sorten som vi vill ha är det alltid tomt på hyllan! förstår inte att det är så populärt, får helt enkelt storshoppa tandblekning imorgon!

jag är trött det är sent vi spelade massa Wii och jag fick nästan mitt huvud slagit ur led av en viss person som pratar en annan dialekt än vad jag själv gör..

bilder från dagen då det var måndag den 28 december 2009

                                   

Och sist men inte minst det omtalade benet!
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

BÖRJA KOMMENTERA!!!!!!

2009-12-29 @ 06:50:13
Postat av: Grambo

haha känner mig inte alls träffad.. undra vem fan de kan va som spelar så vilt?

2009-12-29 @ 15:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0