julkort

Det är fiint väder o det är snö!.. Vackert..

12 timmars sömn i natt gjorde susen o jag kände mig helt utvilad i morse när jag vakna kl 7, va väldigt längesen!!

svårt att köra på vägarna men det blir bättre o bättre, får inte frysa till i natt bara för då blir det isgata!.. nicht gut!
Va på gymmet en sväng, körde crosstrainern en halvtimme o mitt ansikte såg ut att snart sprängas, men det var skönt iallafall. tills jag gick raka vägen hem till kakfatet och tog mig några småkakor, haha ja ja.. det är ju snart jul!

börjar snart jobba. sen kommer kusinen imorgon!.. oo det gillar jag! =)


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag längtar efter denna söta tomte Kram Mamma

2009-12-26 @ 09:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0