The blind side??

Hoooribel trafik på motorvägen innan idag!!.. tog nästan 40 minuter när det bara skulle ta 18.. jobbigt!!. men jag kom hem iallafall!!.. Fick även sluta tidigare, så nu hoppas jag bara på att Linn kan gå på bion idag!!.. hoppas hoppas!!

Bara 20 dagar kvar tills kusinen anländer!!.. wihii!!.. jag längtar jag längtar!!.. det ska bli sååå roligt!!..


Gammal bild!

Annars så ja det känns som om det närmar sig mot jul, här använder man sig inte av några adventljusstakar här har man ett ljus i varje fönster!.. väldigt mysigt faktiskt:).. Sen finns det ju vissa hus som spökar ut sig riktigt ordentligt, tyvärr åkte jag alldeles för snabbt första gången o idag har jag inte med mig kameran men på Grove st. finns det ett hus som inte överdriver lite utan mycket!!.. innan julen är över lovar jag att jag ska ha ett kort på huset! ja jag tycker inte det är snyggt men det är inte heller fult utan det är nog mera ovant och helt konstigt...

huset jag själv bor i har inte ansträngt så mkt än, vet inte om det kommer men vi har iallafall någon sorts trä - ren/bock i trädgården.. den är inte heller särskilt snygg! ska ta kort på den imorgon om de inte regnar;).. haha..




Fyndet från i helgen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0