slödag.

det är söndag idag, inte farligt bakis idag vilket alltså betyder no pizzas!!!  det är bra!.. igår blev det Borran igen, mycket trevligt, förferre med den äldra generationen men det var bara trevligt... sedan var det tänkt att vi skulle gå in till stan men vi vinka in bussen till kanten och vi fick åka gratis buss in till stan istället! perfekt!. med tanke på hur jäääkla kallt det var ute!..

X&Y var trevligt, träffade massa islandsfolk alltid lika roligt, sedan blev det massa dans och annat trevligt röj.. lärde mig en ny sång på nytt och det var roligt.. var hes som en kråka på bussen hem, men är bättre idag, tyvärr har ju näsan börjat rinna nu! uscha!! ser inte bra ut för nästa veckas träning :S.. jag gillar det inte.. men jag kämpar på med mina C-vitaminer och hoppas på att bli frisk så snart som möjligt!..

Ska nog sova lite till innan det blir jobbet...

Kommentarer
Postat av: Jenntan

låter som du hade en toppen kväll...härligt =) och skönt att det inte blev några pizzor denna gången hahha! ska bli kul åh höra om detfinns några smaskiga detaljer ;) hahaa..... Åhh nu Mutti har jag match två helger i rad fick jag veta idag :O my good det blir hårt... Hoppas c-vitaminerna hjälper btw!

2009-02-15 @ 22:32:52
URL: http://jennyalexandradahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0