torsdag!

kom nyss hem från jobbet, helt urladdad!.. tar mig en liten tupplur innan jag måste sätta igång med packandet inför midsommarafton imorgon!.. Eftersom jag å Marre har fått för oss att vi ska cykla till Jenntan imorgon måste jag köra ner allt idag, eftersom det kan bli lite svårt att ha en hel stereo och kläder för en regnig natt i tält på en cykel!.. Japp alltså kommer det bli sjukt mkt packning för endast en dag/natt.. men jag ska då icke frysa!

Vädret verkar ju bli KANON (dåligt) imorgon... typ regna hela dagen, skuttar nästan av lycka!.. eller inte!.. men jag är laddad för partajet och jag hoppas på en mycket lyckad midsommarhelg -09

Får också lägga in en kommentar om gårdagen och jag säger bara så här:

Du gör mig glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0