slut.

Vilodagen söndag har nästan gjort mig segare än segast? Det enda bra som uträttats denna dag var en promenad med Marre på förmiddagen, det som egentligen inte borde nämnas var att jag somnade först en timma före och sedan sov jag när jag kom hem.. seg helt enkelt..

Har kollat på säsongsavslutningen på Greys oxå.. herregud! satt här hemma alldeles själv och grät i soffan.. sorgligt! Nu måste jag bara få tag i Elin så vi kan diskutera detta!. Jag är sjuk i huvet.. men jag är glad ändå, och trivs väldigt bra just nu!.

Imorgon blir det nog planering inför midsommar =)


Kommentarer
Postat av: elin

fika nån dag i veckan? sussi är på :D så kan vi disskutera där;) det ser fram emot.

2009-06-15 @ 12:02:58
Postat av: Aschmed

Låter som en bra idé kan ju höras om det. slutar nio ikväll. p

2009-06-15 @ 15:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0