Hur fanken placerar man en smörgås så fel?

Har jag kanske en date inplanerad i helgen?.. nej nej hur kan någon tro de ;).. Vi får se hur det blir... Började dagen på värlends sämsta tänkbara sätt!.. Gjorde nämligen en sååå god macka med skinka å gurka å grejer på.. sedan när jag tar första tuggan så smakar mackan mögel! Fy fäään!.. Har endast hänt mig en gång tidigare i livet, men smaken av mögelpåmacka den glömmer man inte i första taget! unket! Blää! spottade bokstavligt ut hela tuggan på köksbordet, hmm ursäkta mitt bordskick!..

Har gjort mitt dagensarbete.. gick bra idag, går fort när man jobbar till 12.. hade mina planer på att gå ut på altanen och sola, men nej tack det är inte det där sköna vädret som det ska vara!.. CC ringde idag igen, dom ville ha mitt fotoalbum i färg:).. Enligt mig bara bra, allt ser mycket bättre ut i färg!..

Ska slänga mig på soffan nu, och sedan ska ja å jenntan beställa från katalogen. fast vet inte riktigt än vad jag ska beställa men men:P..

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0