Orginal gul är svart!

Jag är varm, svetten pärlar sig en aning på överläppen, kanske är jag bakis eller endast het som en

makaron! Håret står på ändan (minst sagt) och jag har ett leende så att tänderna visas, men de e bara bra:) om man inte har persilja mellan framtänderna då vill säga..

Som ni kanske redan har förstått så hade jag kul igår, jättekul!.. Alltid skönt när det kommer sånna kvällar :).. Harrys blev ju utsatt för vårt besök, jag tror dom gillade de, det togs mkt kort, jag är inte med så ingen idé att du tittar upp detta!. Men tack alla flickor och annat inblandat folk!

Snart kommer Maria hit, hon ska hämta sina tillbehörigheter, sedan blir det promenad med carrisen vid tretiden.. och efter det blir det till att löka så att man nästan går sönder.. ska ligga i soffan ända tills jag förflyttar mig till sängen för att sova och jag ska inte ha något dåligt samvete för de! Nej nej!.. Jaoo jaoo, förlåt för att jag skriver så osammanhängande men det är inte jag det är fingrarna mina.. Bjuder på en bild från förförferren! Sedan blir det bara värre och värre och värre och värre tills det blir bara helt kanonbra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0