jag vill veta.

då har fredagen nästan passerat, var rastlös en stund där på förkvällen men det ordnade ju sig fint.. Linn, Marianne, Reyhan, Victor och jag själv, drog till någon brasiliansk bar.. Victors kompis skulle ju jobba där och ge de som ville något smaskigt i glasen.. men den idén stöp ju rätt fort men jag hade en mycket trevlig kväll!.. kanske var det roligast på vägen hem, jag skratta så jag grät! det är sant!.. herregud, att en snytning kan ge så mycket glädje, är man lättroad då eller?..

förkylningen går åt rätt håll, hostan har kommit tillbaka mer och mer men jag intalar mig att den gör det för att jag håller på att friskna till igen, det lärde jag mig nämligen i skolan... bara två små gnutta grader kvar sen är det nollgradigt the snow is coming, jag ska till Boston imorgon, jag känner på mig att det kommer att komma is från himlen och kanske får jag äntligen använda min nya vinterjacka?..

kylan har gjort så att jag är tvungen att smeta på massa lypsyl på mina läppar och till och med på min nos!! jag använder en begagnad lypsyl.. bara en person vet vems den är, men inte vet jag vart personen är.


Kommentarer
Postat av: DOGGYSTYLE

Saknar dig Mutti!

2009-11-08 @ 16:48:02
URL: http://emeliehallberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0