Tisdag.

nu har jag äntligen blivit nästan helt frisk.. och då slog det mig i huvudet att jag knappt hittat på något på en helg vecka! förutom helgen då men.. jag är rastlös!!.. men eftersom det är mina väninnors tur att bli sjuka nu så är det väl helt enkelt bara till att sitta här hemma i sängen.. och inga bra filmer går det på bio heller, inte för att jag har sett dom och inte för att jag skulle sätta mig där själv heller!..

Jag fick godis på posten igår:). jag har redan ätit för mycket, kanske lika bra att aldrig mer be om någon godisleverans och äntligen så är ju allt halloweengodis slängt :).. jag längtar till nästa vecka då jag förhoppningsvis kan börja träna igen!.. ohh jaa!!..

klockan är inte ens sju, ge mig något att slå ihjäl kvällen med!!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0