fredag blir en bra dag..

Då var torsdagen också nästan gjord, ska bara borsta tänderna sen kan man krypa ner i den nybäddade sängen :).. Sånt gillar jag, kanske ska ta en sup av den goda blutsaft som bjuds här i huset, kom på att den förvirring och trötthet som råder i min hjärna är nog järnbrist trots allt... det är ju något som ligger i släkten har jag hört, alltså bara till att kämpa med denna bruna härliga mmm så goda dryck!.. usch fy och blä!

Imorgon är dagen jag har sett fram emot sedan förra fredagen, har alltså redan varit 20 i en vecka, fick höra att jag såg äldre ut bara efter någon dag, det var ironiskt och det är jag glad över, jag ska inte se gammal ut än.. det ska inte ens komma på tal, inte än på ett antal tio år hoppas jag!..

Skönhetssömn ja tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0