hyllning..

en sak jag absolut kan konstatera är att tyskar gillar inte det godaste godiset: djungelvrål... synd för dom säger jag!!.. nej dom tog ett litet slick av saltet sen var hela ansiktet förvridet i någon konstig min som jag inte alls förstår... men jag knaprar väl såklart nöjt vidare på mina svarta små apor jag fick av mikael och therese innan avresan tack så mycket guld värt!..

har just käkat middag/kvällsamat, innehållande en cheeseburgare och pommes, mm va gott! nej! Sedan blev det en preimärtugg av dom goda kakorna oreos, ett hett tips helt enkelt!!..

nu ska vi snart gå och lyssna på någon policeofficer, dom säger att det är kul, jag hoppas på det =)..

Ha de gott!
kram och puss till alla där hemma!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha såå kul med djungelvrålen... hände samma sak för irländarna men däremoot kan du pröva en polack dom tyckte det var OK när man sköljde av saltet ;)

Oreoicecream............ hett tips! Ha det fint gummsan! Ska jobba idag.. :)

Kraam

2009-09-24 @ 10:08:38
Postat av: Linda

det var jag innan............ :)

2009-09-24 @ 10:09:21
Postat av: Linn

Hur kan man inte gilla djungelvrål?! Jag äter det just nu faktiskt, min sista påse =/

2009-09-25 @ 03:42:38
URL: http://linnaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0