the big apple..

Okej vart ska jag börja?.. Frihetsgudinnan är mycket mindre än vad man tror att den är.. alla skyskrapor är exakt så stora man tänker sig och world trade center går nog aldrig tänka sig hur högt det var, nu är det bara ett stort hål i de annars så täta byggnaderna..

Faschinerande, häftigt, fint, fult, mycket folk.. jag vet inte allt.. men jag vet att Manhattan är ett ställe man måste åka till!.. Kanske är storstad inget för mig egentligen, men jag är glad att jag varit här och att jag har sett det, för det var helt underbart!

Kommer bilder sen när jag har fått lite mer tider över:).. Imorgon (fredag) går färden mot Boston, värdmamman hämtar upp mig och vi åker vidare mot Hingham och resten av familjen.. är jag nervös? nej inte så farligt än, men kan tänka mig att det kommer, väskorna är nästan helt packade ska bara ta mig en ducsh i morgonbitti sen är jag helt redo för det jag har kommit hit för att göra, och jag kan bara inte vänta!!..

Snart går ni där hemma upp till jobbet, jag går och sover, konstigt!

God morgon god natt


Kommentarer
Postat av: Carro

Oh vad roligt det låter :) lite som man har föreställt sig redan innan? Hoppas du får en bra dag idag! :) jag väntar med spänning på bilder :) puss o kram!

2009-09-25 @ 11:04:24
URL: http://cajanbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0