ge mig en planlös dag tack!!!..

ge mig semester!!!!... ibland så klagar jag för att jag inte har någonting att göra och är alldeles för rastlös! nu ska jag tamejfasiken klaga lite för att mitt liv går i för hög fart och jag hinner inte tänka! hjälp en smart blondin hinner inte med sina tankar, katastrof!

jag jobbar och försöker vara social om vartannat! blommorna dör och tvätten kommer i en allt för stor hög!.. jag klarar inte min sommar 2010 så som jag vill ha den känner jag! jag glömmer kameran och minnena blir endast kvar i huvudet.. har iallafall denna kväll varit o fira Malin o Linnea, en trevlig liten tillställning som jag vek av ifrån alldeles för tidigt..

Nu ska jag sova, sen blir det jobb imorgon igen.. sen på måndag får jag äntligen ledigt! tyvärr så är denna lediga dag planerad från morgon till kväll.. ge mig en planlös dag tack!!!.. söndag nästa vecka då ska jag chilla!

Kan väl inte säga annat än att livet är ganska härligt iallafall  =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0