.a.

Har väl varit en ganska så seg dag egentligen.. fast promenaden i det fina vädret var ju helt klart njutning!.. Underbart att bara få gå på asfalten utan att slå halvt ihjäl sig!! Är våren här snart kanske?

Jobbet ringde och frågade om jag kunde börja klockan 15 idag.. det tar såå emot att säga nej men jag vill faktiskt ha ett litet liv utanför solgård.. för idag var det ju faktiskt ljusparty hos Anna-Lena och badminton i Borran inplanerat!.. jag blir ju så himla tokig utan socialt umgänge! och på solgård är det inte alltid så spännande man vill att det ska vara ;)..

Ringde en telefonförsäljare innan, som vanligt gjorde jag väl bort mig.. jaoo jaoo.. han fick sig ett gott skratt o lika så jag:)

Har idag kollat gossip girls så att det räcker och blir över! men herregud hur har jag kunnat missa denna serie?! Precis vad man vill ha ju!

Keep on going!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Malin nu har det väl gått för långt? har du börjat följa serier??



Malin tv-tittaren nummer 1!!!

2010-03-15 @ 19:19:04
URL: http://linnaupair.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag e ledig på torsdag och fredag. vi kan la ses XD

2010-03-15 @ 22:51:09
Postat av: Malin

vem vill ses torsdag elle fredag? Lite svårt när du inte skriver ditt namn ;)

2010-03-16 @ 22:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0