da week.

Att jag skulle överleva dagen igår var lite oklart på morgonen, men det ordnade ju upp sig och här sitter jag nu idag..

"Utgång" med Susie och alla hennes studentvänner i onsdag, sjukt roligt faktiskt och mycket gott folk :).. var musik quiz på cheers & beers.. tyvärr fick vi nog inte ens våran lapp rättad och där med kunde vi vinka hejdå till flygresan ner till Barcelona, men glad är jag ändå :)..

Igår kan man väl säga att jag gjorde en såndär toppen av alla mina pinsamma saker haha.. ska väl inte gå in på det för mycket men själv kunde jag inte ens hålla mig för skratt och var tvungen att skratta åt allt som blev så dumt o klantigt! haha..

Blev sedan en tur till mormor & morfar god mat och sedan en tupplur på det, härligt :) Sedan började gresasprutan påminna sig ordentligt och det blev inte mycket mer gjort på den dagen!.. 

H&M kläderna kom igår med som jag beställde i måndags eller nått så det gick riktigt fort :) Dessutom så passade allt bra fast vet inte om jag ska behålla allt.. vi får väl se, vi får väl se..

Idag är det lunch inplanerat med Kirre o Elin ska bli kuligt :).. Sedan är min "helg" över och det blir jobb och go mat lagat av mamsen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

O de va så himla kul o trffa dig och få visa upp min lilla mutti-flicka för varbergarna!

2010-03-06 @ 16:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0