longing for the weekend

Jag har för mig att jag hade lovat mig själv att det var i denna veckan det skulle ske, det var denna veckan jag skulle komma ut och röra på dököttet?... ja än så länge har det inte hänt så mycket..

Ge-Kås med Linda idag, mycket trevlig liten tur... jag hittade inte så mycket kanske bra det :).. men det var alldeles perfekt mycket folk, inte allt för många hysteriska tanter, men klart att det var tillräckligt!!.. Tog kort på goe Morgan med, jag fotograf och Linda fick stå jämte hjälten..han tog tom ut snusen för vår skull ;) haha.. go kille de där!..

köpte lite saker till mitt fotoalbum jag håller på med, så skulle jag fortsätta med det ikväll laddad till tusen, men så hittade jag inte min penna jag brukar ha och inte heller något lim!.. Jag blev trött och väldigt omotiverad till detta.. får helt enkelt köpa en ny penna och ett nytt lim imorgon.. morgondagens mission helt enkelt!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0