Nu är det lörda´ igen!

Denna vecka då jag varit hemma själv har jag bara ätit allt man inte får äta när föräldrarna är hemma.. haha kanske när man är 10 år men iallafall inte mycket nyttigt som gått genom min mage inte!!.. får bli ändring på detta!.. Nästa vecka hade jag tänkt om all is snart kan försvinna på vägarna vilket det verkligen håller på att göra DÅ! ska jag ut o springa, hej va det ska gå!

Igår var det förferre hos Riche igen, lyckat som vanligt har en bula i huvet, någon slängde in mig i ett bord och nån annan lyfte upp mig i benen, vad har man att göra för motstånd? haha nej men så farligt var det INTE!.. Blev utgång på Träggan senare, var väl ungefär vårat crew + fem fjortisar till, vi ägde det två meter breda dansgolvet och jag tappade bort heela min plastficka med körkort o VISA-kort och garderobsbiljetten.. känns det vanligt? JA!.. Men detektiv som jag är hittade jag hela kittet =).. tyvärr var hundralappen borta men sånt kanske man får räkna med..

Ikväll firar vi Robin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0