happy thoughts

jag gillar tanken med att jag har blivit med lägenhet, jag gillar den så mycket att jag blir så glad att jag ler.

sista dagen idag på praktiken, tyvärr var min handledare sjuk så jag får gå dit en gång till nästa vecka, typiskt!.. båda varit friska varenda dag, men så sista dagen klart att hon blir sjuk, ja ja men sånt är livet på en pinne och det går inte göra så mycket åt det..

Torsdag idag, och jag är troligtvis ledig ända till måndag, tänk vilken känsla!.. imorgon SKA jag sitta hemma o plugga, ingen mamma eller pappa som är hemma o underhåller mig..

Tentan nästa vecka känns väl sådär va.. imorgon tar jag i med hårdhandskarna och sen tror jag faktiskt att jag ska gå emot mina principer och plugga lite¨på lördagsförmiddagen också, brukar ju inte plugga på helgerna men nu får det nog kanske bli det, och varför läser jag det jag skriver på norrländska i mitt huvve?.. Kanske för att jag jobbat med Elin ssk från hudviksvall...

ja ja nu ska jag gå in på någon cool skatesida här på internet och beställa mina skor som jag så länge har sparat till....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0