Fredagsprat

Fredag och idag har jag unnat mig sovmorgon för det var jag värd!.. 9:14 vaknade jag och hyffsat utvilad!..

Det regnar ute, blir man förvånad? Eh Nej!.. Enligt norska vädret ska det bli fint nästa fredag, men vem fasen litar på det? inte jag iallafall..

just nu handlar livet inte om så mycket mer än skolan... även fast det gör det kan jag väl inte säga att livet suger för att jag gillar skolan även fast det går mycket tid åt det!..

Flytten till Borås närmar sig, vet inte om jag har längtat så här mycket till något tidigare i mitt liv å då har jag längtat till ganska mycket saker ;)

projekt bach 2011, ligger väl på is.. skulle väl egentligen ligga på strand! men får väl säga så här att projektet är färdigt tills isen kommer!

idag blir det plugg (ovanligt) sedan är det after work på Franks som gäller!.. Tror det blir en mycket bra fredagskväll! =)'


Mycket tjusigt - Zakynthos 2007


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0