14 februari..



Började dagen med att titta vädret i telefonen.. plus 1 och inte någon snö, yes, tänkte jag tog på mig springkläderna och gick ut... sen glömde min lille iphone berätta den lilla detaljen att det hade kommit en jefla massa snö inatt och inte en enda trottoar va plogad!.. men jag kunde ju inte gå in igen när jag för en gångs skull hade fått på mig alla kläderna!.. nepp blev lite jobbigare än vad det skulle varit och det är väl bara bra det!

just det.. det var ju den där dagen man ska vara så himla kär på idag med.. ooh jag känner mig så kär! eh NOT!.. nepp det verkar inte vara någon som vill ha mitt lilla hjärta för tillfället.. men jag är väl inte bitter för det!.. eller? ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0