Dimmig söndag

Jahappp, Lördagskvällen blev mycket bra, förfesten liksom lite sådär tjejig med mycket snack och ganska så mycket egna tankar om varandra men klart att nån gång måste man ju lätta sitt hjärta... Flickorna är undrebara helt enkelt!.. Synd att inte alla kom, men får väl bli en annan dag.

Swing var klockrent igår, bra musik och gött folk.  Sedan blev det en kebabrulle på Borås Kebab som man lika väl hade kunnat skippa, innehållet i rullen var väl ungefär 90% lök! Usch och fy! Antagligen hade man väl kunnat beställa utan lök men betala 60 spänn för lite bröd och en kött bit känns väl inte så roligt, nepp rullen hamnade helt enkelt på bussen i papperskorgen! Sedan blev det lite mjölk och ytterligare lite tjejsnack i köket innan man däckade som en klubbad säl på kudden runt fyra tiden.

Sedan klockan nio ringer telefonen jipiie! jo det var min kära Farfar som inte har någon klocka  och tänker på att vi ungdomar kanske är ute och roar sig ibland:P.. Men som tur var somnade vi om och sedan vaknade man upp till skratt tillhörande mina kära vänner som antagligen hade lite eftersnack för gårdagen :D.  Det kurrade lite i magen och det blev en härlig frukost bestående av två knäckebröd, massa juice och lite chips mums! :S.. Sedan åkte Susanna och Emelie hem och lämnade huset fullt av tommaflaskor och skräp till mig och Elin.. Vi satte igång att städa sen var det dags för Elin att åka hem och Huset lämnades tomt åt bara mig, jag tog mig tillfället i akt till en kopp kaffe, morgontidningen och lite tankar om att jag har det ganska bra för tillfället :) Sedan somnade jag i soffan, tills mamma och pappa kom hem från ett lyckat bröllop. Men men helgen har varit gött chill och jag är glad! :D.

Ha de gött! HEJ svejs



 8 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0