Green Christmas

Nu är det inte långt kvar till Julafton! Ahh Panik! har inte köpt en enda julklapp!.. Fast på Fredag ska jag till Borran med Sussie å då ordnar ju det sig:)..

Idag är det väldigt grått ute och de har regnat nästan hela dagen:(.. vädligt tråkigt och antagligen kommer det bli en sån där tråkigtväderjulafton iår igen usch, men vi får helt enkelt göra det mysigt här hemma istället, när hela "tjocka" släkten kommer :D..

Skolan idag var hyffsat rolig faktiskt, i och för sig hade vi väl bara en lektion men ändå, och matsalen bjöd på ganska god mat och jag blev alldeles för mätt känns fortfarande i magen 2 timmar efteråt. Snart ska jag väl gå iväg till mitt kära jobb, blir nog trevligt att träffa dom gamla(!) kompisarna igen:).. 

Jäjä får väl hoppas att man hinner plugga nån liten slatt sen me:P.. 

Ha de gött HEJ!

 
 19 dagar kvar


Kommentarer
Postat av: linnea

SHIT! vad litedet låter med 19 dagar kvar.. inte sett det p ådet sätttet förrens nu :P hahah!

2007-12-05 @ 14:38:23
URL: http://ping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0