Heartbreak Kid

Heartbreak kid är en sjukt bra film och rekommenderas till alla som vill ha sig ett litet skratt:D... Japp Fredagkvällen blev lyckad, jag fick använda mina nya kläder jag köpt i borås idag och jag fick ett mycket bra sällskap med mig på bion! tackar för detta flickor:P.. Nu är äntligen julen över och jag har jobbat rövmycket, men det är gött när lönen kommer nästa månad:P.. Julafton var bra men inte som vanligt, först jobbade jag, sen kollade jag inte på Kalle Anka för att jag somnade, sen skrapade vi Trisslotterna före paketen, och vi hade en ny medlem runt vårt bord, men till slut blev det en bra jul med alldeles för mycket godis, men ack ack det är väl bara jul en gång om året:P..  

På måndag ska vi fira in det nya året, Först kommer flickorna hit och vi ska äta lite middag. Sedan blir det partaj!!!.. 2008 ser jag fram emot och jag tror att det kan bli ett mycket bra år, och Caroline och jag ska äntligen börja vår resa jorden runt!!!! :) Jippie.. Planeringarna pågår och så förståss blir det en lite tripp till Albufeira:)

Nepp nu ska jag sova och njuta av lovet :).. God natt
Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0