Julklappsinslagningpepparkaksbakochjulsnart

Torsdag - första ritkiga jullovsdagen :).. har börjat hyffasat bra. Har varit duktig att tvätta och vikt tvätt och mellan det har jag även slagit in mina julklappar. Fattas ännu en som ska komma med posten! och om den inte kommer imorgon är jag hyffsat körd och jag vet inte vad ja ska ta mig åt. Men som det nästan alltid gör så löser sig nog detta lilla problem med.

Snart ska jag gå till affären och köpa slingpaket, så att jag inte behöver se ut som en brunett när jag har toffs och som en blondin när jag har utsläppt. Det är inte roligt kan jag lova!!.. Tjejerna igår va riktigt goa och jag känner verkligen att jag har hittat rätt vänner!! :D.. Alla har vi våra problem en del större än andra men vi hjälps åt iallafall :P..

Imorgon blir det pepparkaks bak med kusinen weei:).. Mysigt!..


Trevlig dag!


4 dagar kvar

Kommentarer
Postat av: carro

OM VI ÄGDE!! JIsses, dessa pepparkakor blev ju mästerverk!

2007-12-21 @ 21:29:56
URL: http://cajanbanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0