oroa dig inte, var glad

Idag har jag gjort lite olika saker bland annat, kört bil i borås, köpt julklappar i kinna och sedan blev det skolan i skene och tills sist träning i Viskafors.
En ganska bra dag och jag har varit glad och trött, men jag har oxå tänkt på att man kan göra saker man ångrar ibland, och man undrar varför man gjorde som man gjorde. Detta året har varit fullt av sånna händelser känns det som och jag har gjort mycket saker jag funderat över i efterhand, såklart inte bara dåliga saker men en hel del:P.. Men klart man vet ju inte hur man hade sett på vardagen idag om man inte gjort alla de där sakerna som man Faktiskt gjorde. Men men inget depp för detta nu, de flesta misstag går att ordna upp och bara man ser lösningen i allt istället för problemem så brukar det funka ganska bra :)..
Just nu längtar jag samtidigt som jag inte längtar till jul eftersom jag ska jobba över hela julen och sedan några dagar till efter det men såklart, det brukar alltid va mysigt och ganska soft på jul och man känner att det känns skönt att man har den lilla men speciella släkt man har :P..  

Nepp nu ska jag sova och sedan vakna upp med träningsvärk . .

Ha de gött! HEJ!

 6 dagar kvar

Kommentarer
Postat av: carro

Våran släkt äger ju! haha, längtar efter julmyset, stämmningen! Men hey, julbaket av pepparkakor??? Illa av oss!

2007-12-19 @ 21:19:41
URL: http://cajanbanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0