Speciell.

Idag har jag köpt ännu några julklappar:).. Känns skönt att bara ha två- tre stycken kvar.. Men en speciell julklapp var det önskat och då ska hon få det!! :P..Blir nog suveränt tror jag, men det är bara Caroline som får veta vad hon får:)..

Körde lite bil imorsers gick sådär, ibland bra ibland dåligt, men ska försöka jobba på detta och att det blir som planerat att jag klarar min uppkörning!!.. Gjorde en sån där fuling idag, ringde upp skolan, plockade fram en sjukröst och anmälde mig sjuk, Fy så där får man inte göra.

Ha en bra dag alla!


HEJ SVEJS!






 13 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: Rikard

Men Malin!

Så får du verkligen inte göra,

höhö

2007-12-13 @ 10:52:14
URL: http://rikardandreas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0