I want you to disappear.

Jahapp, då va det kvällen igen. Dagen har gått som vanligt mycket fort, men bra är väl det för jag längtar ännu mer till sommaren idag än va jag gjorde igår!!.. Men som sagt när man väl kommer till skolan så går tiden ganska fort och man har roligt för det mesta jämt:D.. I alla fall med så underbara vänner som jag har! Ett stort tack till er att ni finns!!..

Efter skolan satte jag mig vid datorn, börjar bli mer som en reflex än att jag vill sitta där:P.. förstår inte varför det kan vara så :S.. Sen när mammsen kom hem stekte hon korv och det stod korv med bröd på menyn, mumms! :D.. Sedan bar det iväg till Viskafors och träning stod på schemat, en mycket soft träning och det va rooolit:) Lite laddning inför helgen, när det är cup HELA lördagen:) fast frågan är om det blir DM-cupen i Tranemo eller Knallecupen i Viskafors. Om man själv får rösta, röstar jag på DM-cupen.. men vi får väl se!..

Aja ska väl gå å lägga mig, kolla på tv å drömma att jag är i ett varmt land med sol:) är i ett stort behov av A-vitamin för tillfället ;).. yäyä men blir iaf gött att få soova och börja skolan sent imorron. Jippie!

Ha de gött Hej!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0