löven har nu fallit klart.

Ja nu har jag fixat mig en blogg igen!!.. Med ett mycekt bättre namn som jag trivs ganska bra med än så länge iallafall:D.. Ja de va väl ungefär vad jag hade tänkt att skriva för den här gången, men jag kan ju ändå berätta lite av vad jag har gjort för något idag!!

Jag vaknade klockan halv tio vilket var mycket skönt! :D.. sen var jag ute och övningskörde med mammsen ända till Skene järn, där jag fick köpt mig en liten julstjärna för att ha i mitt lilla fönster i mitt lilla lila rum.. Skolan var väl helt okej, hade en lektion sen möte med Schelin. Sen tänkte jag att jag skulle åka hem med bussen som gick halv två fast jag missade såklart den! vilken överraskning va?.. Aja så jag fick då sätta mig i bibblan och vara ambitiös å plugga lite tänkte jag men det blev väl inte så mkt med det, spanade mest på annat lammkött ;)..

Det bästa med den här dagen än så länge är att jag inte har fått någon träningsvärk sen träningen igår! Jippie :D..
Till kvällen blir det att kolla på tv, först bonde söker fru, sen Greys Anatomy och till sist fråga olle. Vilken tvkväll det verkar bli :D..

Sitter vid datorn och kollar ut, det är nästan helt svart ute och klockan är inte ens 16.00 än:S.. man kan väl helt enkelt säga att vi är inne i en mörk period och önskar bara att det vore lite ljusare och att det snart blir jul så att vi kan gå mot ljusare tider och  med ljusare tider kommer våren och med våren kommer studenten och med studenten kommer friheten och sommaren!.. Helt enkelt så längtar jag fram till allt det mysiga med jul så att vi kan börja vägen mot studenten, fast självklart kommer det saker som är roliga fram tills dess!!

Ha det gött hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0