Snön kom och gick.

Jaa snön den kom igår och det blev mysigt kanske för en halvtimme eller så, kändes som om det var dags för julen, men det var en hel månad kvar!!.. Fast bra är väl det för några julklappar man tänkt ge bort har ja inte skaffat än..Men sånt där brukar lösa sig till slut iallafall..

Igår spelade jag fotboll också, i Viskafors tyvärr gick det inte bra för mitt lag men det va kul att spela ändå lixom :).. Huvudet slog jag i ganska rejält så att man nästan trodde att jag fick hjärnskakning, men sen efter en lugn kväll med flickorna gick det över :).. tur va väl det annars kunde jag inte jobbat idag!!.. usch å fy va trött jag blev, å nu ska man sätta igång å plugga, varför ska man ha så mycket i skolan hela tiden?, Kan dom inte bara ge oss lov!!.. Vill ha nu!!.. Men man tar väl en dag i taget, är inne i en period som man får göra det nu, fast sånt där brukar lösa sig det me:)..

Yäyä, då blir det till att plugga in lite barteknink nu då!!..

ha de gött hej



Kärlek kan vara hemsk och ful men utan kärlek blir det inget kul

Kommentarer
Postat av: carro

LOV!!! Ge mig:D

2007-11-26 @ 20:02:48
URL: http://cajanbanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0