Take the best moments into your memory.

Jahapp, då va de redan Torsdag, och helgen börjar närma sig, BRA!!.. Nu har man jobbat i ett par dag och det känns bra att vara ledig en helg :D.. Först blir det shopping med brudsen i GBG, vilket är mycket mycket bra för jag är sjuuukt shoppingsugen.. Roligt..

På lördag är det partaj som gäller:).. Först kommer Flickorna hit på förferre och jag har fixat det mesta inklusive allt ;).. Alltså är jag mycket positivt till denna kommande helg och det känns som om det mesta kan bli väldigt lyckat..

Idag hade vi en jättetråkig dag i skolan, vi kollade på en film om Martin Luther i typ asmånga timmar och det var dryygt!!, men men nästa vecka är det prov å då kanske vi slipper alla dessa konstiga filmerna för ett tag framöver, man kan iallafall hoppas!

Nu i desa mörka tider blir det lätt att man tänker tillbaka på sommaren och hur kul sommaren 2007 egentligen var, jag vill ha igen!! Fast nästa år är det ju redan planerat en tillbakaresa till Portugal:D..blir nog härligt och kanske får man uppleva en lika bra sommar igen. Men som sagt sommaren 2007 var den bästa sommaren någonsin och det är bra att jag har de ljusa stunderna att tänka tillbaka på i dessa mörka tider.

Nepp nu ska jag ta mig en bit att äta och sedan blir det träning!!!

Ha det gött Hej!!



 Lite bilder från Albufeira 2007:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0