1 april

ååååå! Hatar när saker och ting blir planerat samma dag!.. Fick då reda på Att Caroline och Sara tänkte ha lite maskerad på Lördag när jag förmodligen ska till Varberg:s Hur fasen ska man göra? Men eftersom jag hade bestämt mig för att satsa på detta denna gången väljer jag att åka till Varberg hade väl hellst kunnat dela på mig eller att han kunde följa med men nu är det ju som det är får, helt enkelt bli en annan gång :)..

Jahapp när jag kom till skolan idag var det ju flummigt värre och jag hängde väl på, på grund av det gick de två lektionerna väldigt fort och man va snart hemma igen:P.. Fick MVG på mitt samhällsprov som jag gjorde för ngra veckor sedan oxå det var bra och jag blev glad.

När jag kom hem hade jag fått en lapp att jag hade något att hämta på posten och undrade då vad det var, det visade sig att det var biljetterna till Portugal :) wihooo det känns bra och det ska bli så jäklans roligt!!

Vet inte hur man lägger upp bilder i detta nya annars hade det väl varit ngn fin på det fina vårvädret det har varit idag! Och så får jag säga grattis i förskott till Caroline för hon fyller 19 imorron!! :)


Ha de gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0