15 april 2008

ja ja då var det Tisdag 15 april nu då.. Vaknade vid halv tio efter 11 tmmars sömn ungefär kan berätta att detta image30var förträffligt skönt!:P.. Har redan gjort klart min Svenskaanalys, alltså har dagen börjat ganska bra, då har vi bara en svenska uppgift, skolan vid två och jobbet klockan 4 kvar idag då.. Skjuts stressigt och ja jag kanske jobb ar lite för mycket för att hinna med skolan men som sagt det är bara ca 4 veckor kvar av detta nu och sedan är jag fri från allt vad skolarbete heter!! :) Wihoo längtar till denna dag..

Eftersom jag har för vana att kommentera vädret måsta jag göra det även idag, och nu kan jag säga att det är växlande molninghet nästan vindstilla och vi väntar fortfarande på solen, har inte varit ute än så jag kan inte säga hur varmt det är.. Nepp back to work så att skiten blir gjord!!...

Have a nice day :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0