860 bitar á la 68 spänn!!

jahapp då har det gått en och en halv dag sen man  var här sist:P.. Jonas var på besök hos mig igår och det var trevligt, vi kollade på Sveriges kanske världens sämsta fotboll nämligen en träningsmatch med Fritsla IF ja jag säger då det:P.. Nu är jag hos kusinen har kekat en jäkla massa godis kollat på två filmer, vi upptäckte efteråt att vi inte ens har ätit hälften!!
Carro 1 blev nyfiken och letade upp kvittot och det visade sig att vi hade köpt godis för á la 68 spänn!! detta betyder då att det kostade mer än två filmer och en 7 Up, kvittot berättar oxå att det låg exakt 860 små eller stora godisbitar i påsen:P.. hmmm jaa vad får vi ut av detta?? Joo vi blir enormt tjocka!!!! man kanske får ta sig en springtur någon gång i framtiden hehe,,

snackade oxå med ett par fulla varbergare som satt på Nyfiket och groggade som dom fint kallade det.KUL!!
en annan sak om man tänker matematiskt är att rubriken inte stämmer men jag skriver så ändå!! Kan förövrigt oxå berätta att det var 35,2 grader varmt på altanen hemma i Frischla idag, mycket skönt och tyvärr förlorade jag i gräskriget men vann i Chicago två gånger!! :):)..Winner! Han förlorade också vadet vilket vi redan visste ;) höhö..


Kände att detta blev en aning flummig och galet men det e bara för att carro 1 är här!!!


Kommentarer
Postat av: Gabriella

god morgon har du sovit gott?
jag ville bara tacka för tipset;)

2008-04-20 @ 08:57:29
URL: http://dancinginstars.blogg.se
Postat av: Elin

tack så jätte mkt :)
hoppas du kikar in igen då :)
ha en trevlig dag!

2008-04-20 @ 10:40:27
URL: http://eeeelins.blogg.se
Postat av: Elin

svar:ja det är den verkligen:)

2008-04-20 @ 11:30:14
URL: http://elinelinelin.blogg.se
Postat av: Carro

Haha, när du skrev detta var vi inte liiite trötta. Ser ju nästan piggt o nyktert ut. Gottgodis ;)

2008-04-20 @ 14:45:47
URL: http://cajanbanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0