Äggtrött

Okej, kan börja med vad som hände igår jo det var så här att jag åkte till Alvgatan 20 och hadimage82e jättetrevligt :).. Ja vi gick väl upp vid halv nio och en timme senare åkte jag mot Skolan, var framme i precis lagom tid inför mötet om Guidningen, han som vi snackade med kommer inte riktigt ihåg va han heter men iallafall var väldigt trevlig och det känns mycket positivt att göra detta inte bara som en jobbig sak. Sedan var det då dags för engelska men oj klockan blev visst väldigt mycket och vi råkade missa den bara:P synd verkligen NOT!! Men tack Jonas för att du hjälpte mig med den igår :)

Dagens goda gärning gjordes av min moster som ringde mycket lägligt klockan fem i fyra när jag låg och sov, inte så bra när man börjar jobbet klockan fyra:P.. Men snabb som jag är hann jag i tid, tur att man inte bor flera kilometer bort. Jobbet gick fint och ja nu sitter man här och vill inget annat än att sova för helgen blev inte så lugn som det från första början var tänkt, nästa helg måste iallafall bli lugnt det har vi planerat iallafall med lite bio där på lördagskvällen:P.. Bara det går ngn bra sååå.. Ja men då var ju Måndagen gjord och bara 35 skoldagar kvar !!

Nepp men ska väl kolla lite tv nu kanske å sen sova!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0