aktivt värre

Puhh måste ta en paus i denna aktiva dag!.. har nu städat mitt rum det blev fnt :).. fixadeimage96 ett par byxor som jag nu kan använda men blir nog inte i kväll för antagligen blir det den rutiga klänningen och röda pumps, men vet inte än.. Ha även städat hela nedre våning, och ska nu dammsuga uppe oxå.. ja jag säger då det fullt upp

Kvällen verkar som om den blir mycket lyckad!!.. Alla klasskompisarna hänger med ner plus att några frischlatjejer oxå kommer!! :D.. totalt blir vi nog 11 eller tolv hehe kanske ska ringa till mormor och förvarna henne:P.. kommer iallafall bli hur lyckat som helst tror jag!!.. 

Nepp nu ska här fortsättas!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0