April

image65Gillade bilden skarpt så jag var tvungen att sno den från MLi, jag har då som ni förstår varit å solat solarium det var gött, fick lite små fräknar på kinden men de e väl det värt. Ska försöka få lite färg till balen så att man inte ser ut som ett vandrande lakan, men som med allt annat det får va inom vissa gränser;)..

Börjar sakna en viss person redan och det är bara tre dagar sedan vi sågs sist:P.. hur ska detta gå undrar jag då men det ordnar sig säkert:)..  Allt löser sig bara man vill.. Nu vill jag kolla på en film men vet ingen bra så jag får väl ta och leta runt lite. Borde egentligen göra engelska men eftersom jag inte är ngt bra på det väntar jag in i det sista. Kan hända att jag gör det i helgen..


Vädret är på topp fortfarande och jag gillart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0