Borta!

Elin var är du?!?!, Har ringt till dig ett antal gånger nu, frågan är om vi ska ha möte på morronen eller ska vi ta det efter lunch?? Vi får väl lösa det du dyker väl upp någon gång kan jag tro;)..image3

Har varit på jobbet nu, slutade en timma tidigare idag, det var mycket skönt!! :) Ska inte dit på länge hoppas jag nu för jag börjar bli lite trött på stället. Ska väl dit på Söndag iofs.. jao jao..
Jag vill veta hur det blir i helgen, men kan jag med å fråga? fast frågar man inte får man ingenting veta ;)..  Sånt där löser sig, fick även veta en sak till i skolan som vi har samma vecka som guidningen, nationella prov och religionsredovisning usch å fy vad det är mycket nu jag pallar icke detta! Fast egentligen så går man bara runt och säger att man inte orkar längre men ta tag i saker och ting istället för att tjata om att de e så jobbigt hela tiden istället!!
MLi du blev snygg ihåret idag me!!  

Ha de!!


Kommentarer
Postat av: Eline

Jag skall bättra mig på att svara;)

2008-04-15 @ 21:27:23
URL: http://piggelinius.blogg.se
Postat av: MLi

Tack tack :)

2008-04-16 @ 14:50:41
URL: http://emeliehallberger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0