Galet men roligt!


Jag säger så här va att det blev en galen kväll:).. Först förferre på Danskavägen 15 i Fritsla, sedan tog i bussen till Assberg. Bussen blev en mer lyckad resa än föra gången och vi sjöng och var glada:P.. Vi kom till festen och det visade sig att vi inte kände så många men det gjorde väl inget så vi satte igång å dansa som vanligt, nu kan ni se en bild framför er att alla som vi inte känner sitter på bänkar runt väggarna och vi fem pers står mitt på golvet och diggar till musiken som man snyggt kan kalla det:P..  Ja Kvällen gick och vi fick det trevligare och trevligare, å ja till slutet så hade vi faktiskt lyckats att få några vänner:P..
Vid ett snåret var det dags att gå för då skulle bussen till Svenljunga gå och vackert som det är hade vi följe allihop till Gymnasiet där Malleballes mamma hämtade oss och jag fick skjuts till Skene och tur var väl de:P.. Tack tack! Till slut kom jag fram till nämndemansgatan (tror jag det heter)  Hos kussen i alla lägen:P.. Hon är en klippa hon! Vad hade jag gjort utan knäckebrödet och hönökakan, hade nog mått lite sämre idag..  Det som återstår av dagen får gå till städning av rum, plugg och sedan blir det kalas för lilla moster som fyller år idag! Grattis till dig Ullebulle!! :)
 Foton av förferren oxå, tur att jag har så jäkla snygga vänner asså, ni e dom bästa Tack för att ni finns:)

Ha en bra dag!!










Kommentarer
Postat av: carro

haha fyfan va roligt det var!! Sjukt full var du, men jäklar så gött att få sig ett garv sådär vid 2snåret på natten ;) haha!

2008-04-12 @ 14:50:24
URL: http://cajanbanan.blogg.se
Postat av: Malin

haha jaa det var galet roligt!

2008-04-12 @ 15:58:07
URL: http://malinsandramaria.blogg.se
Postat av: MLi

Vi var klart snyggast!

2008-04-12 @ 19:06:25
URL: http://emeliehallberger.blogg.se
Postat av: Susanna

haha;) jaa vilken kväll! naw, du är la bra söter:D Vi är de goaste gäng som existerar!!!

2008-04-12 @ 19:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0