Húsavik?

Idag har jag käkat hur mycekt som helst! Först fick jag ont i magen av för mycket frukost, sen åt vi massa godis på håltimman som var seeeg, sen var det skolans nästan favoriträtt nämligen spaghetti och köttfärssåsimage84, åt till och med två potioner så var man mätt en gång till  ja å sen har jag käkat en j*vla massa godis till:P Fast inte värra än en viss Varbergare som hade ätit nästan en liter glass på 15 min:P.. Men det är gött för en gång skull, Fick oxå reda på att jag kanske kan få VeGe av Bjarne de e bättre än ett Ge ! Den 24:e augusti verkar de som om det blir en liten tripp då till vårt nästan grannland:P.. Ahh nervöst men roligt på samma gång :)..

Har precis varit å handlat lite, träffade på torry å hans:P.. Haha ville helst ut ur affärn direkt!, Var oxå hos Jessica min balfrisör hon tror att detta kommer att bli väldigt bra och jag tror på henne :)..Måste ta tag i engelskan nu eftersom vi har redovisning imorgon, ååå jag vill inte!!.. Kanske får titta på en engelsk film så att man har det i sig haha. Imorgon kommer jonas hit med det ska bli rooligt:). Måste städa på mitt rum bara, för där vill man inte släppa in nån..  Kul för MLi med att det verkar som om det går bra för henne!!.. haha kanske har vi tjejer en lovande framtid trots allt??  På bilden visas Húsavik där slakteriet ligger om ni vill veta!!!
                                                                                                                                                                                              
Have it najs;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0