jobb jobb å jobb

mmm, då sitter man på jobbet och har lite rast då:) tredje dagen i rad jag är här nu men allt för pengarna! Ska till skolan sen me, för att ha lite Svenska och Samhäll wihiie vilken dag..
Dagen började lite knasigt, gick upp klockan halv sju för att jag tänkte då hinnar jag duscha å äta å allt sånt innan klockan halv åtta när jag börjar men så var det så att jag började redan klockan 7, så det fick bli en snabb dusch och sen sjukt stressad springa till jobbet:P.. oj oj jag säger då det.

Helgen blev mycket lyckad iallafall Lördagen den gillade jag skarpt först IKEA handlade för hela 166 kr!.. Sen blev det kussen och vi fick ett litet ryck och drog till Bua och hälsade på Sanna sedan Jonas och Henke Mfl. :) Mycket bra gjort av oss och antagligen blir det Varberg på Lördag också:).. Jag gillart!

Fotbollen lägger jag på hyllan ett tag nu, har antagligen halsfluss oxå så det kommer väl lägligt, varför ska sjukdomarna ställa sig på kö för?.. Har gjort ett lyft i karriären idag jag får nämligen dela ut mediciner nu, en bra erfarenhet inför min kommande sjuksköterskekarriär :P.. Antagligen är jag av den gladare sorten:)

Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: carro

Jag gillar't :)

2008-04-01 @ 20:04:45
URL: http://cajanbanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0