Kom hit!!

Okeimage67j jag säger så här: tappar snart omdömet och slår sönder datorn. Den har blivit något enormt seg och jag vet inte vart jag ska ta vägen! Men nog om det. Har varit något allmänt trött idag sen jag kom hem från skolan kollade på en jättetråkig och konstig film fattar inte ens varför jag satt kvar och tittade på hela men man måste väl avsluta det man börjat på kan jag tänka mig.. Det enda alternativen på sysselsättning jag har att väl bland är att: Städa rummet, byta i sängen, göra engelskan eller bara slappa då. Men eftersom jag bara har slappat nu sen jag kom hem klockan halv tre så väljer jag bort det. Rummet ser ut som en bombnedslag så ja varför inte?.. Ni märkte nu att jag hellre tar tagi tummet än att studera engelska, som bara är att ta fram några artiklar men ja så är svaret!!

Av denna till synes tråkiga sag har jag även fått gjort några vettiga saker, jag har varit och klippigt mej testade även löshåret det blev jättebra men hon tyckte jag skulle ha lite till och då frågar jag mimage66ig är det värt det? Jag svarar då nej! Det får räcka som det är! I skolan gick vi oxå igenom utvärderingen av Prag det jag gillade mest var att någon hade skrivit att lärarna var negativa mest hela tiden och att diskot var som rena kött- och droghandlen! haha jaa jag säger då de:P.. Har även fått hämta hem min efterlängtade kamera idag, jag har testat den och den funkar än så länge vågar inte riktigt lita på det men jag hoppas:)..

Ja å så var det då det återkommande problemet med varbergaren, vill bara flytta dit helt enkelt:P..

Have a nice day ;)

Kommentarer
Postat av: MLi

Jag vill vara lika kär som du ;) Underbar känsla!

2008-04-09 @ 22:27:32
URL: http://emeliehallberger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0