ler ikapp med solens strålar

veckans enda mål var att inte skolka en enda lektion, men oj redan brutit det löftet:S.. Engelskan var inställd och jag hade rast från halv tio till halv två med värdlens mensvärk så jag åkte helt enkelt hem och la mig på altanen :) ååå va det är skönt med sol, vill ha det året om!
För övrigt är det väl inga nyheter jag har varit duktig idag lagat riktig mat, hjälpt mamma med tvätten och tagit diskmaskinen plus att religionsboken snart är färdigläst!! :).. Wihoo
En sak jag funderar på är att ta en restresa innan studenten vore så jäklans gött å bara komma iväg lite.. får tjata lite mer på susanna så att hon hänger med mig:)..

Tjipp o hoj!

Kommentarer
Postat av: Carro

Du som inte skulle skolka ngra lektioner denna vecka:O

2008-04-21 @ 17:12:44
URL: http://cajanbanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0