Passar bra i plånkan.

hmm varför tar man inte sina tillfällen att ge igen?? eller så vill man bara helt enkelt inte.. Jaa denna dag blev bra till slut iallafall, fick mycket sol, en del ärenden är avklarade och jag har läst uimage88t min religionsbok:) Nu blir Bjarne glad:P.. När jag kom hem ville jag oxå göra en sak som jag varit sugen på i ett par veckor nämligen tömma min spargris, tog fram konservöppnaren och började "sprätta" pappsen hjälpte mig att räkna och vi kom fram till att där låg 839.50 :).. Mycket bra alltså behövs inte ta några pengar av sparkontot fram till fredag när man får lön! :)..

Jaa som sagt var på besök hos Caroline idag, vi satt vid deras enormt sega dator, jaa att det faktiskt kan vara lite roligt ibland:P.. Vi gjorde oxå en mycket god grekisk sallad, tyvärr fanns inga oliver hemma men jag klarade mig ändå för det är inte det godaste på menyn:P.. Men iallafall den blev lyckad!!.. Sen när vi sitter i lugn och ro ringer mamma och säger att pappa har tagit bilen och är ute och letar efter mig nu!.. haha jaa jag säger då det, han trodde jag har kommit bort, okej jag hade lämnat huset i ja kanske en timme?.. hahaha kul att han bryr sig iallafall..

Nu ska jag sova och längta tills det blir helg! (tyvärr är det bara måndag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0