Run bitch!

jahappp då har hälften av Tisdag gått oxå, Dagen började med att min kära Farfar ringde klockan 06.46 för att fråga om pappa kunde hjälpa han med en sak ikväll klockan 18.00. Hmm jaa pensionärer är ett slag för sig dom.

Vaknade vid kvart i tio tog på mig springkläderna, och tog en liten runda:).. Mycket skönt i det fina vårvädret:).. När jag kom hem kollade jag posten och mitt löshår till balen hade kommit! :).. wihii, hoppas det blir bra bara, men det tror jag nog. Skolan gick väl fint idag me, först Utvandrarna på film sedan allt om Liberalism på Samhällskunskapen nu har jag även sett hur Johan Norberg ser ut på TV :P.. Ja jag säger då det, frisyren var nog modern på 1500-talet, men är det individualism så är det;)

Själv ska man till frissan imorron klockan 9 ska nog inte satsa på en sån frisyr som han hade ;)

Nu är det kaffedags;).. Det går framår och det går uppåt nu för tiden :)

Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0