Samlaren

Jahapp då har man varit duktig att städa sitt rum eller ja jag röjde bara bort alla saker och sorterade lite, dammsugningen får ske till helgen när man har tid med sådant tjaffs men det behövs! Eftersom jag har kameran hemma idag tog jag förståss lite före och efterbilder om jag säger så här efterbilderna kan man med och visa upp men kanske inte förebilderna!:P..
 Före: Efter:
När jag tittade bakom dörren kom jag fram till att det hängde 27 skärp, 9 väskor och 17 tomma påsar:S.. Vad fasen i hela friden samlar man på så mycket skit?! Så det är nu jag förstår att jag är lite av en samlarsort och har väl kanske alltid varit, men tror inte jag ska ändra på det eftersom jag inte kunde slänga en enda påse kanske har man användning för den nån gång?:P..


Nu ska jag kolla på TV!  Ha de gött!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0