sjung å va gla´!

oj nu känns det verkligen som om studenten närmar sig med stormsteg:P.. Imorsers satt jag hos frisören i fyra image89timmar och vi skulle testa hur balfrillen blir. jag blev mycket nöjd och jag tror det kommer bli lyckat:).. När jag sedan kom till skolan fick jag hämta ut min studentmössa!! wihiii, den passar perfekt på mitt lilla huvud och det klär mig:).. Räkna oxå ut att det är ca 30 dagar kvar tills vi får springa ut och sjunga å va glada!

Eftersom jag har haft fullt upp sedan jag gick upp i morsers klockan åtta har dagen gått väldigt fort och det är redan kväll, fint väder är det iallafall så jag tänkte ta mig en liten springtur som inte blev av igår, typiskt..  Kan också göra klart religionsuppgiften så att jag är lika duktig som peter och lämna in den i tid :).. fast verkar mycket jobbigt så jag vet inte om jag gör det idag, måste ladda lite först i några dagar.. Och Emelie Hallberger jag saknar alla din blogginlägg! Få tag i en dator människa!!

Ååå på söndag blir det äntligen av! Susi och jag ska åka till Knalleland och shoppa loss! wihoo:D.. JAg längtar!!..

Hare´ götta!

Kommentarer
Postat av: Marty

Kan ju lätt säga att jag är avundsjuk på det där med studenten! Fy sjutton vad gött!

2008-04-22 @ 22:12:46
URL: http://trubbnos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0