soligt

oj råkade visst ringa till MLi och väcka henne idag, men klockan var faktiskt kvar i tolv och då sover man inte mitt i veckan! sorry;). Redan torsdag är hemma en sväng från skolan var där klockan åtta hade natur åkte hem vid elva å ska dit igen vid tre tiden. Tur att Bjarne är så snäll och vi får slippa hans lektioner:P

Har bestämt mig att jag lägger av med fotbollen iallafall för ett tag, tar upp för mycket av min tid, bättre att jag tränar hemma istället:).. hur det nu ska gå men vi får se:P..
Ska var duktig att göra klart bartekniken nu tänkte jag så att jag inte behöver göra det i helgen iallafalll!:)...

Lördagen närmar sig med storsteg, hoppas hoppas.

"En ny dag med nya möjligheter"
 jag då vaaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0