Söndag 27 april

oj har hållit upp att skriva sen i torsdags, har väl haft ovanligt mycket att göra helt enkelt.. Torsdagskväll var ja me å hjälpte till på den kretensiska aftonen det var roligt och kul att det blev lyckat för dom:).. Fredags åkte jag till Jonas, mm gillar den killen asså;).. vi spelade minigolf årets första runda gick väl så där men fick iallafall 5 spikar kanske personligt rekord men vet inte, tyvärr så förlorade jag såklart ändå.. Det var iallafall en trevlig vistelse i Varberg :)..

Kom väl hem runt tre igår, fyllde på bensin i Derome, åå varför ska det vara så svårt att tanka!! jag förstår inte. alltid händer det ngåot nytt:P.. men men kan ju va ganska roligt i efterhand.. Åkte iallafall till Tittebo senare på kvällen, å har sagt det innan men jag säger det igen, det är verkligen världens ände nästan!!.. Vet inte hur många gånger vi har konstaterat det nu, men trevligt folk finns det där iallfall :)..

Idag var den stora shoppingdagen planerad:).. Vi var i Knalleland redan 10.30 alltså en halvtimma innan det öppnade men det är ju alltid roligt att studera lite folk, citat från bilen:
Susanna: - hon i rosa mjukisbrallor har gått här länge
Malin: -jaa det har hon, oj nu kliar hon sig lite i rumpan
Susanna: haha jaaa åå usch i näsan oxå!!!
Asgarv*                                                                                      
Svårt att återberätta men det var roligt iallafall:).. Vi shoppade mycket saker men det var behövligt:) Tyvärr har man inte så mycket kvar av lönen som man önskat men det löser sig nog ändå:P.. Hittade tyvärr inga skor jag ska ha på balen men vi får väl leta vidare någon annanstans.. Men iallafall tack för en trevlig dag Susie!! :)..

Ska iväg och jobba nu, Jippie:)!!! NOT!

Hej Svejs!

Kommentarer
Postat av: Carro

Äntligen ett nytt inlägg :) haha
jaa onsdag då blire partajj :)
Haha, hörde om Varbergsvistelsen, vissa blev sura ;) haha

2008-04-27 @ 17:21:37
URL: http://cajanbanan.blogg.se
Postat av: Susanna!

Haha, trevligt värre tycker jag:D Tack själv;) Puss!

2008-04-29 @ 09:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0