To much

Jaaa då var man hemkommen från Ge kaaas, Köpte saker och ting för hela 650 kronor, det här lilla plocket blir dyrare än vad man tror men fick iallafall en till vårjacka, pappa kommer väl bli galen när han öppnar garderoben när han kommer hem. Men vad gör man inte när man gillar att ha mycket kläder och jackor blev tyvärr inga skot men some other time :)..

Imorgon hoppas vi itne på någon snö när jag kollar ut, har nämligen en liten springrunda planerad på förmiddagen eftersom jag börjar vid två kan man passa på att göra det på förmiddagen istället, vå får se hur det går med denna entusiasm imorgon men jag håller tummen!..

Va roligt i skolan idag för övrigt måste jag säga även fast det var mest ett enda väntande, Bartekniken va lixom så där go och flummig som den brukar vara:P.. Första man ser när man kommer in i skolan är nummerlapparna som räknar ner hur många dagar det är kvar, tror att vi är nere på 36 nu.. Jag får ångest, men ändå att det ska bli lite roligt oxå lixom:)..

Nu ska jag kolla om jag får igång Step up 2 filmen:)..

God natt <3
image64



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0